Click here for Myspace Layouts

baru aku tahu erti kawan

haha biase la bila da dok kat ostel mcm mcm perangai manusia aku jumpe .dan sume tu buat aku lebih matang lagi .budak dorm aku niey ade 15 org temasok la aku .dok kat sne aku dapat name bru ''kechik'' ye sebab badan aku yg paling 'besa skali' kowt kat dalam dorm tu (': .haha mule mule masok sne kawan pown takde .mklum la hasanah pown laen dorm ngn aku .tapi nseb ade farah .dapat satu dorm ngn dia .lepas tu lame lame tu baru la rapat ngn dak dorm .kat dorm tu buat cntum katil .haha aku tido sblah syera ,dia niey mule mule aku knal first masok tu .dia okay je .bole la .kat dlm dorm tu aku byk rapat ngn pikah ,mimie ,shana ,cik myra  .sbb dorg dok kat katil blkang .tapi tak betego ngn katil dpn .takde mknenya (; .rapat .kami satu dorm tu d rupe family da .kalo ada pape ,msti dorm aku la yg first first msok cmpo dulu .haha lawok pown ade (: .haha junior pown fuck dorm h4 .hoho padan muke dorg (: .tiyah a.k.a kak jihan slalu je ckp aku 'giler' haha aku blas la 'giler ii pown kawan kau jugak ,hoho alis pown sme je .kami panggil dia 'opah' sbb pling tua .haha .yg tak tahannya nasirah ,tak habis habis i love penang .haish tau la dok kat sne .tapi sian dia tak slalu dpt balek sne .fuh,(naseb aku dok sitiawan je (: )bila time minggu balek je ,pikah mesti tnye 'ayah ko ambik pukul bape' haha bila aku dga je ptnyaan dia tu .aku tahu dah nak tumpang la tu * hehe ye la nak keja bas nak balek t.i . .shana pulak kalo malam ii ade handset ,smpi ke pagi pown bole bgayut ngn b.f dia .smpi terhantuk la aku kat bawah katil tu .haish >.<' .ayu ,ayu .excited dia dpt tahu yg aku ngn dia act sedare .haha aku pown tekejot la jugak .beria dia citer pasal salasilah family kami ,aku yg blurr niey iye iye kan je (: .hehe .meah pulak bju kurung dia tu byk org yg jeles .lawo lawo bak ang .katanya akak dia pandai menjahit .patot la pown .kalo mingu tak balek tu mesti ajak makan laksa mak dia buat .sedap kowt ! fad ngn cycy da rupe adeq bradik da ha .bia la dorg .cik myra ank patung dia paling besa .kalo dapat gelak ,tak engat dunia .haish >.<' ! .mimie niey makin hari makin bagus .haha ntah la susah na ckp .kadang kadang dia bole jadik ustazah kalo nasihat kan aku .hoho .mcm mcm perangai budak dorm aku .penah begado tapi da rupe adeq beradeq betol da .normal la tu .kadang kadang tu aku smpy tepikir da tak snggup da nak teroskan pelajaran kat voka manjung tu .tapi tanak hampekan family aku ,teroskan jugak la (: mak ayah anyah akan blaja sungguh sungguh (= .